En månad semester

Här kommer lite bilder från min månad i Finland. Imorgon reser jag tillbaka!

Semestern började med en båttur till Rödgrund. Här två syskon och en svåger.

  DSC_0340 

Sofia Maria, pappas pärla.

DSC_0344 DSC_0376 

Picknick med jordgubbstårta på en ö långt ute till havs, det blir inte mycket bättre.

DSC_0383 DSC_0405 

Några dagar blev det också på vår villa.

DSC_0445 

Äntligen fick jag träffa min Nina på hennes och Gustafs förlovningsfest!

DSC_0462 

Sommaren innehöll en hel del bröllop och följaktligen också möhippor. Här är det Hannahs möhippa.DSC_0467

På en villa vid en insjö, det blev bastu i en vacker solnedgång.DSC_0478 

Så blev det deras bröllop!

DSC_0499

Sedan blev det min syster Irenes möhippa. DSC_0561  

Hon var en vacker brud. Jag fick äran att vara brudtärna, har således inga foton från festen, men här är hon före allt bröjade, just iklädd sin prinsessklänning.

DSC_0084

En och annan reunion hann jag också med. Här var det elite Batian team som träffades. Vi måste ju såklart ta ett toppfoto på taket för att komma i rätt stämning.DSC_0618DSC_0619

Det har varit en skön och avslappnande semester och oftast har kameran inte varit med. Både varm högsommar och en lite kyligare förhöst har jag hunnit uppleva. Tack för i år Finland!

Här är tårtan vi åt igår med syskonen innan vi skiljs åt. Den var god.DSC_0104

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar